Evening for socks


Hej Kochani! :* Dziś kolejny wieczór spędzam w ogrodzie. Nasze warzywka same się nie podleją, a i trochę porobić przy nich trzeba - poplewić itp. ;) Stąd znów mój dość specyficzny zestaw "ogrodowy" czyli do całości dobrałam długie, cieplutkie podkolanówki Madsocks.pl w fantazyjne wzory, żeby nie było mi chłodno w nóżki. No niestety Kreta to to nie jest, żeby o 21:00 chodzić w stroju kąpielowym :( Skarpety są mega wygodne! Z resztą... ja jestem każdych skarpet wielką fanką <3  



Hey guys! :* I spent the next evening in the garden. Our own veggies do not water themselves, so I had to little bit to do with them - to scour etc ;) To the garden I wore warm knee socks Madsocks.pl in fancy patterns, so I was not cool in the legs. Unfortunately Poland isn't Crete and I can't walk in swimsuit at 21:00 during summer :( Socks are mega comfortable! With the rest... I am big fan of every socks <3





5 komentarzy :

Cenię sobie SZCZERE komentarze, które nadają sens temu blogowi .Staram się odpisywać na każdy komentarz i za wszystkie serdecznie DZIĘKUJĘ :*

My Instagram

Copyright © Sandina.pl to blog o modzie, domu i urodzie. Made with by OddThemes. Support WebLove.PL.