Mad



Hejka! :* Jak leci Wam weekend? Mnie bardzo miło, najpierw kąpiel w basenie na ogrodzie a teraz trochę relaksu w domu i przegląd trendów w jednym z magazynów, bo oczywiście zaczyna się chmurzyć...


Dzisiaj mam dla Was stylówkę na chłodne wieczory, których ostatnio jest u mnie sporo buu... Ha! I tym razem to ja robię pogodę na szaro, a nie na odwrót hihi ;) Coraz częściej bawię się modą i stawiam na odważne połączenia. W końcu lato to najlepszy czas na małe eksperymenty! Do szarej bluzy ze sklepu Sammydress.com ubrałam dziewczęcą spódnicę z falbankami. Do tego ciekawe dodatki: cieplutkie podkolanówki Madsocks.pl w symetryczne wzory i kocie okulary przeciwsłoneczne Born86.pl z różowymi oprawkami. Wygodnie i seksi fleksi. Lubiem tak, gdy zwariowana dusza gra ❤



Hello! :* How is your weekend? For me it's very nice, first bathing in the pool in the garden and now I having some relax at home and review the trends in one of the magazines, because of course begins to be cloudy...

Today I have a style for you for cool evenings, which lately is more and more here... Ha! But this time I'm doing the weather in gray, not the reverse hihi ;) The summer is the best time for small experiments! I dressed up as a girly flirty skirt with Sammydress.com gray sweatshirt. Add to this interesting add-ons: warm knee socks Madsocks.pl in symmetrical patterns and cat sunglasses Born86.pl with pink frames. Comfortable and sexually flexible. I like it when the crazy soul plays ❤








8 komentarzy :

  1. mam futerkowe klapki :) całkiem wygodne!

    OdpowiedzUsuń
  2. Góra jest po prostu wspaniala! :) pieknie wygladasz ;) pozdrawiam i zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Urocze papućki i skarpecioszki ;)
    Miłego dnia!
    U mnie pada cały dzień :/

    OdpowiedzUsuń
  4. fajne klapoczki ale osobiście nie ubrałabym ich do ludzi :D ale po domu to bardzo chętnie bo ładne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. I love the details. Very beautiful.

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczne okulary, bardzo dobrze dopasowane

    OdpowiedzUsuń

Cenię sobie SZCZERE komentarze, które nadają sens temu blogowi .Staram się odpisywać na każdy komentarz i za wszystkie serdecznie DZIĘKUJĘ :*

My Instagram

Copyright © Sandina.pl to blog o modzie, domu i urodzie. Made with by OddThemes. Support WebLove.PL.